Wednesday, January 27, 2010

Annemden yeni calismalar..

Aslinda o kadar cok tablosu var ki annemin, her gidisimde fotograflarini cekip bu blogu guncellemek istiyorum, ama bir turlu buna zaman bulamiyoruz. Ya yanimda fotograf makinam olmuyor, ya yapacak baska bir sey oluyor. Bu sefer gidisimde bu ikisini cektim buraya eklemek icin. Annemin kinali ellerinden cikan yeni saheserler.. Benim gozumde dunyanin en guzel resimleri cunku annemin gozunun nuru, elinin emegi var..

Bu tablolardan ilki ablamlarin salonda asili. En sevdigim resimlerinden biri annemin.. Bir anne icin en ozel anlardan biridir heralde, o yuzden cok duygu yuklu buluyorum.. Ozellikle ablamin hamileliginden kisa bir zaman once annem bitirmisti bu tabloyu, o yuzden bizim icin farkli bir yeri var kendisinin.. Ikincisi ise Yalova'da oturan esimin ailesine hediye edilen tablo.. Mesut babam ve Beyhan annem balik tutmayi seven, sahildeki cay bahcesinde zaman geciren kisiler olduklari icin onlar da cok begenip, salonlarina astilar hemen.


Bu son tabloyu da babam baslamis, genel hatlarini babam yapmis ama son rotuslar tabi anneme ait.. Babamin tek resmi oldugu icin ozeldir..

2 comments:

Gizem said...

evren, ilk tablo, yani ablanda asili olan cok guzelmis cok

Evren Yasa said...

Gizemcim, yeni gordum canim yorumunu, cok saol.. Ben de cok seviyorum onu.. cok duygu yuklu buluyorum ben. Tabi sen de yeniden anneligi tattin, ozellikle bu gunlerde gormus olman begenmende etkili olmustur :) bebislere opucukler..